آكورد آهنگ بد آوردم از مانی رهنما

آكورد آهنگ بد آوردم از مانی رهنما

تعرفه تبلیغات در سایت

میزکار کاربری

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ریتم 6/8

A#m         D#m          F#       G#    Fm        A#m                                                         
کنار تو بد آوردم نرفتم  شکستم خون دل خوردم نرفتم
#Fm       D#m      G#                    F#          G#                        C                                         
تحمل کردم این وابستگی رو  من از این زندگی مردم ، مردم ، نرفتم
Fm          D#m     F#           C#                                   Fm                                   
یه حرفی   تو دلم مونده که درده  که میتونه   منو   از هم بپاشه
Fm                F#    D#m               F#                         Fm                                   
بیا یک عمر با   من زندگی کن  اگه حتی   فقط  یک لحظه باشه
#Fm                                        D#m                           F
نمیدونی واسه زخمای كهنه یه وقتایی چقدر سرپوش خوبه
#Fm                                          D#m                            F
توی طوفان این شبهای تاریک  چراغی که نشه خاموش خوبه
Fm   D#m        F#   A#m          C#            A#m                                        
تو لذت میبری از این که با هم بجنگیمو نبازیو بمیری
Fm              D#m          F#       A#m       C#      A#m                                    
تو لذت میبری از پا بیفتی  نفهمی پای كی از دست میری
A#m        D#m         F#        G#             Fm   F#   Fm                                      
تو میخندیو من حرفی ندارم تو میخندیو من مغلوب میشم
Fm            D#m       G#        A#m           Fm,            F#         A#m                                  
 ببین حالم بده دست خودم نیست برای من دعا کن دعا كن خوب میشم



نویسنده : دسته : مانی رهنما , , بازدید : 1981 نظرات() تاریخ : سه شنبه 27 مرداد 1394 ساعت : 17:47

نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







  • پیشنهادی
  • پربازدید
  • جدید
  • نظرات
حمود
حمود درتاریخ 1396/8/21 گفته :
اشتباهه برادر... b و c رو چجوری ربط دادین؟
پیشنهاد میکنم am , dm , e رو امتحان کنید.

نویسندگان

تبادل لینک هوشمند






امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





ܓܓگیتار سراܓܓ